05.14.2021 16:33

Terapie de putere prin LVB

LVBpowerengineering arata ca se poate obtine mai multa putere cu un consum mai mic modificand doar softul motorului


„Terapie” de putere prin LVBpowerengineering
 
Inca o data firma LVBpowerengineering demonstreaza ca se poate obtine mai multa putere cu un consum mai mic modificand doar softul de gestiune al motorului.


O frumoasa descarcare de putere pe cale electronica prin mufa OBD2 ofera bolidului o rezerva de putere pentru depasiri si de ce nu si momente sportive. Foarte recent in Cluj sa modificat cu succes noul Mercedes Clasa E 220 CDI FullOption in valoare de 62.000 Euro.

Datorita experientei acumulate si specializari frecvente, firma reuseste in continuare sa modifice masini de mare valoare oferind mai multa putere si siguranta in deplasare. Va oferim datele tehnice in urma modificarii fara a depasii limitele admise de fabricant pentru componentele motorului, cutiei si ambreajului.


Mercedes Clasa E 220 CDI – 2.148 cmc   
































Soft original Soft modificat Diferente
Cai putere 150 CP 185 CP + 35 CP
Cuplu 340 NM 442 NM + 102 NM
Acceleratie de la 1-100 km/h 10,1 secunde 9,2 secunde – 1,1 secunde
Consum de carburant 6,2 l/100 km 5,9 l/100 km – 0,3 l/100 km


Daca cineva se intreaba de ce producatorii nu folosesc valorile optime pentru a obtine performanta maxima din motor ? (raspunsul il gasim in interviul avut cu tehnicianul firmei, dl. Vasile Barz in numarul din luna februarie al revistei Auto Business, publicat si pe site)


Vasile Barz: Motive sunt mai multe pentru care se fac compromisuri in cea ce priveste folosirea potentialului maxim din motor:
• Taxele anuale si de asigurari – in anumite tari precum Franta, Italia … taxele anuale si de asigurari depind de puterea motorului nu de cmc.
• Marketing – de obicei o versiune ma puternica si mai scumpa a masinii apare pe piata ulterior asta pentru a mentine treaz interesul publicului pentru modelul respectiv. Cresterea de putere se obtine de cele mai multe ori din softul de gestiune al motorului.
• Diferentele in cea ce priveste normele de poluare – constructorului este mult mai simplu sa faca o linie de asamblare pentru un motor robust iar ulterior sa jongleze din softurile de gestiune, asa costurile sunt mult mai mici in productie.


Noutati:
• din 15 Aprilie firma noastra deschide noua filiala in Germania „Nurenberg”
• din 20 Aprilie se inagureaza noul birou de pe B-dul Nicolae Titulescu.
• in perioada 21-25 Martie am fost prezenti la Expo Transilvania cu noutati „aparaturi de diagnoza pentru service-uri”.


Ofertã specialã:
Pe perioda 1 August – 30 Septembrie 2007 cititorii revistei Auto Business beneficiaza de o reducere de fata de pretul afisat pe site-ul www.lvb.ro (spuneti doar atat „Am citit in revista Auto Business sau pe site-ul www.auto-business.ro„).

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto