11.29.2021 3:08

Renault ţinteşte pieţele emergente cu noile Symbol şi Fluence

Marca Renault, sora mai mare a Daciei româneşti, prezintă la expoziţia auto de la Istanbul noi versiuni ale modelelor Symbol şi Fluence. În timp ce Fluence preia noua identitate vizuală a brandului francez, Symbol pare a fi doar un Logan cu o înfăţişare mai agresivă.

Prezentat drept un model „dinamic şi modern”, noul Symbol include o serie de noi tehnologii şi echipamente de care deţinătorii fostei versiuni nu puteau beneficia nici măcar ca dotare opţională. Este vorba, în special, despre cruise-control cu limitator de viteză, noul sistem Media Nav care include, în funcţie de linia de echipare, ecran color tactil de şapte inci, USB şi conectivitate Bluetooth.

Citeste articolul integral pe capital.ro 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto