10.01.2020 15:00

Informatii despre rovinieta

Ce trebuie sa facem si la ce trebuie sa fim atenti cand achitam rovinieta?

In momentul in care va prezentati la unul din punctele de lucru ale distribuitorilor autorizatii de CNADNR sa incaseze tariful de utilizare a retelei de drumuri nationale (rovinieta), pentru achitarea acesteia trebuie:

- sa comunicati personalului distribuitorului numarul de inmatriculare al vehiculului asa cum este inscris in certificatul de inmatriculare;

- sa comunicati personalului distribuitorului numarul de identificare al vehiculului (seria de sasiu), in cazul rovinietelor cu valabilitate de 90 zile si 12 luni, atunci cand se solicita acest lucru de catre personalul distribuitorului;

- sa comunicati personalului distribuitorului tipul vehiculului, conform clasificarii prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 15/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 424/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

In urma furnizarii acestor date, personalul distribuitorului va elibera un document, denumit, “copie partener”, document pe care vi-l va inmana, in vederea verificarii corectitudinii datelor inscrise si certificarii, prin semnatura, a corectitudinii acestora.

In cazul in care observati ca datele inscrise nu sunt conforme cu cele solicitate, trebuie sa returnati personalului distribuitorului “copia partner” nesemnata si solicitati eliberarea unui nou document, in conformitate cu cele solicitate.

In acesta situatie, personalul distribuitorului este obligat sa emita un nou document, “copie partener”.

In situatia in care datele inscrise in, “copie partener” sunt conforme cu cele solicitate, trebuie sa semnati acest document, personalul distribuitorului urmand a va inmana exemplarul, “copie clinet” al rovinietei, document ce va fi stampilat de distribuitor si va ramane in posesia dumneavoastra.

Atentie !!!!

Doar emiterea de catre personalul distribuitorului a documentului, “copie client”atesta inregistrarea in baza de date a rovinietei.

In cazul in care observati o eroare la inscrierea numarului de inmatriculare, dupa ce ati semnat documentul, “copie partener”, iar personalul distribuitorului a emis documentul, “copie client”, puteti solicita corectia numarului de inmatriculare, in punctul de lucru al distribuitorului care a emis rovinieta, in decurs de 60 minute de la emiterea acesteia .

In vederea operarii acestei modificari, personalul distribuitorului va solicita o copie de pe certificatul de inmatriculare al vehiculului.

Pentru o astfel de solicitare, va fi emis de catre personalul distribuitorului, un document justificativ in doua exemplare identice astfel:

a) primul exemplar (corectie Numar Auto – copie partener) se inmaneaza solicitantului in vederea certificarii prin semnatura a corectitudinii datelor;

b) al doilea exemplar (corectie Numar Auto – copie client), emis dupa certificarea copiei partener, va fi stampilat de catre distribuitor si inmanat solicitantului;

Atentie!!!!
Doar emiterea documentului (corectie Numar Auto – copie client) atesta modificarea numarului de inmatriculare in baza de date. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto