10.23.2019 4:43

Care sunt costurile de colectare a taxelor în România?

Care sunt costurile de colectare a taxei auto? Dar costurile de restituirea si reinstituirea?

Orice companie privata din Romania, si nu numai, are în vedere realizarea unor venituri cât mai mari cu costuri cât mai mici!

Statul Român este interesat sa obtina venituri cât mai mari! Este momentul sa se uite si cu ce costuri realizeaza aceste venituri!

Colectarea taxei auto prin diferentierea impozitului auto functie de nivelul de poluare, va conduce la reducerea birocratiei atât pentru firme, persoane fizice care nu vor mai trebui sa faca drumuri multiple, sa completeze formulare diferite, cât si pentru statul român care ar avea costuri administrative mai reduse sau ar putea sa îsi plateasca mai bine angajatii existenti tocmai pentru a îmbunatati relatia cu contribuabilii! Orice defalcare a sumei încasate, între buget de stat si buget de mediu, daca este considerata imperios necesara a fi realizata, aceasta poate fi realizata ulterior si automat în trezoreria statului, fara a solicita suplimentar proprietarii de autovehicule.

Câstigul statului si al proprietarilor de autovehicule va fi considerabil, prin reducerea timpului si efortului financiar urias necesare la înmatriculare, impozitul anual putând fi platit dupa înregistrarea în evidente ale autovehiculelor.

O estimare a costurilor de colectare, restituire si reinstituire eronata a taxei auto, poate indica ca statul Român este sadic fata de contribuabili si masochist cu sine.

Reamintim ca în China nici macar nu se depun declaratii de venit pentru cei cu venituri anuale sub 120.000 RMB (echivalentul a cca 14.700 Euro)!!!! Costurile unui aparat administrativ necesar sa gestioneze evidentele sub acest prag de venit ar fi mai mari decât veniturile obtinute! Având volume uriase statul Chinez nu îsi permite erori de genul celei petrecute în România si perpetuata în privinta taxei auto!

Daca în România platim pe tot ce face Guvernul de zeci de ori mai mult decât tarile dezvoltate din UE – nu e de mirare ca nu vor fi suficienti bani în bugetul de stat nici daca am avea cel mai mare PIB/locuitor din UE!!!

Gestionarea corecta a costurilor la stat nu trebuie sa însemne salarii mai mici, personal mai putin, toate sacrificate pentru a nu fi afectate alte categorii de cheltuieli! Gestionarea corecta înseamna plata corecta pentru responsabilitatea solicitata! Majorati substantial salariile angajatilor de la stat si cresteti responsabilizarea acestora si eliminarea spagilor! Oferiti mai mult si cereti mai mult angajatilor de la stat, recompensati performanta veritabila! Salariile mici la bugetari si evaziunea fiscala mare erodeaza economia României. Salariile mari la bugetari si o evaziune fiscala minima, consolideaza economia României!

Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) este o organizatie profesionala si patronala, neguvernamentala, independenta, apolitica, fondata în 1990 pe principii democratice, care promoveaza si apara interesele transportatorilor rutieri pe plan intern si international, înregistrând de la înfiintare pâna în prezent peste 13.000 membri – operatori care efectueaza transporturi interne si internationale de marfa si persoane. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto