08.22.2019 22:36

Târgului Automechanika si Bosch

Bosch prezinta o gama larga de produse noi la editia din 2012 a Târgului Automechanika

În cadrul editiei din acest an a Târgului Automechanika, ce se va desfasura în perioada 11 – 16 septembrie 2012 la Frankfurt am Main, Bosch îsi va expune produsele si serviciile în Hala 9. Bosch, care este principalul furnizor la nivel mondial de servicii complete pentru service-uri si industria auto, îsi va prezenta gama variata de piese de schimb, de la tehnologia de diagnoza si echipamentele pentru service-urile auto, la serviciile si francizele de service-uri auto.

Expertiza completa în materie de sisteme demonstrata în patru „service-uri auto”

Demonstratiile tehnice vor avea loc în cadrul târgului în patru „service-uri auto”, fiecare dintre acestea dovedind expertiza interconectata Bosch, împartita în mai multe teme, în functie de sistemul de propulsie sau de domeniu. Astfel, concernul german îsi va demonstra expertiza completa – de la aparatura de diagnoza, întretinere si reparatii cu ajutorul pieselor de schimb corespunzatoare, pâna la servicii de asistenta online. Doua „service-uri auto” vor acoperi teme ce tin de tehnologiile traditionale de propulsie diesel si cu aprindere prin scânteie, de la diagnoza pâna la reparatii. Cel de-al treilea „service auto” va pune accent pe sistemele de propulsie noi si alternative, precum tehnologia hibrid si e-mobilitatea, în timp ce al patrulea „service auto” se va concentra asupra gamei de produse Bosch destinate autovehiculelor comerciale.

Punctul de atractie principal al expozitiei: prezentarea Bosch „ESI[tronic] live”, viitorul software pentru service-urile auto

Vizitatorii Târgului Automechanika vor avea ocazia sa vada în premiera îmbunatatirile celui mai utilizat software destinat service-urilor auto – ESI[tronic]. Pe viitor, se pregateste lansarea unei extensii online a actualului software ESI[tronic]2.0 – „Bosch ESI[tronic]live”. Conceptul de functionare al acestei noi solutii online se adapteaza proceselor de lucru din service-urile auto. Utilizatorul primeste indicatii rapide si simple pe durata procesului de reparare – de la citirea memoriei de erori si optiunea de a introduce simptome, diagnoza si identificarea componentelor defecte, pâna la un proces integrat de comanda a pieselor necesare. ESI[tronic]live îi ofera utilizatorului toate informatiile si functiile necesare pentru asistenta în cadrul fiecarei etape. Alaturi de software-ul ESI[tronic]2.0 deja existent în service-urile auto, cu ESI[tronic]live, Bosch va asigura service-urilor auto din întreaga lume un modul software rentabil de diagnoza si reparatii, care va spori, de asemenea, eficienta activitatii lor.

Conceptele de service auto Bosch

Conceptele de service auto Bosch precum Bosch Car Service si Auto Crew vor fi prezentate, de asemenea, detaliat în cadrul Târgului Automechanika. În zona exterioara, în fata Halei 9, Bosch va prezenta oportunitatile pentru asigurarea unui viitor de succes. Un service auto Bosch Car Service si unul Auto Crew la scara reala vor prezenta cerintele minime impuse de Bosch viitorilor parteneri.

Toate marcile Bosch la un loc

Anul acesta, în Hala 9, marcile Bosch pentru servicii post-vânzare si service-uri auto vor fi prezentate pentru prima oara împreuna. Ca specialist în reteaua de service-uri auto pentru producatorii de autovehicule, Beissbarth ofera o gama larga de produse pentru reglarea sasiului si testarea frânelor si va prezenta, de asemenea, produse noi, inclusiv un stand de testare a frânelor/de diagnoza a unitatilor de comanda a autovehiculelor hibride. Sicam, un specialist în domeniul operatiunilor de service pentru pneuri, îsi va prezenta întreaga gama de produse si va expune noi dispozitive de echilibrare a rotilor si de montare a pneurilor.

HC Cargo îsi va prezenta gama variata de piese de schimb pentru sistemele electronice ale autovehiculelor.

Prezentarea generala a numerelor standurilor si a programului:

  • Standul Bosch: Hala 9.0, Standul B06

 

  • Francizele service-urilor auto Bosch: Hala 9.0, Zona exterioara, Hala 9.0

 

  • Standul Beissbarth: Hala 9.0, Standul E06

 

  • Standul Sicam: Hala 9.0, Standul D06

 

  • Standul HC Cargo si Unipoint: Hala 9.0, Standul D16

 

Conferinta de presa Bosch:

Conferinta de presa Bosch va avea loc în prima zi de desfasurare a Târgului Automechanika, în data de 11 septembrie 2012, între orele 13:15 si 14:15 în Portalhaus, nivelul 1, Transparenz 1 si 2.

Robert Hanser, presedintele Consiliului de Administratie al departamentului Automotive Aftermarket si Hans-Peter Meyen, membru al Consiliului de administratie al diviziei de diagnoza si dezvoltare vor vorbi în cadrul evenimentului.

Despre Bosch Automotive Aftermarket

Departamentul Automotive Aftermarket (AA) ofera companiilor care activeaza în domeniul auto post-vânzare si al service-urilor auto o gama completa de echipamente de diagnoza si service, precum si o gama variata de piese de schimb – de la piese noi sau reconditionate, la solutii pentru reparare – atât pentru autoturisme, cât si pentru autovehiculele comerciale.

Portofoliul sau include atât produse fabricate de Bosch ca echipamente originale, cât si produse si servicii post-vânzare dezvoltate si fabricate in-house. Peste 10.000 de angajati din 140 de tari si o retea logistica globala, asigura distributia a peste 450.000 de repere de piese de schimb la clienti, într-un mod rapid si la timp. Prin domeniul „Diagnostics”, AA ofera tehnologie de testare si aparatura pentru service-urile auto, software de diagnoza, programe de training-uri si servicii de informare. În plus, departamentul Automotive Aftermarket (AA) este responsabil si pentru dezvoltarea conceptului de service-uri auto „Bosch Car Service”, cea mai mare retea de service-uri independente la nivel mondial, cu aproximativ 15.000 de parteneri. De asemenea, AA are mai mult de 500 de parteneri „AutoCrew”.

Pentru mai multe informatii, accesati site-ul: www.bosch-automotive.com.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii si servicii. Conform rezultatelor financiare, în anul fiscal 2011 peste 300.000 de angajati au generat vânzari de 51.500.000.000 Euro, în domeniile constructiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum si echipamentelor pentru constructii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH si cele peste 350 de filiale si companii regionale din peste 60 de tari.

Prin includerea partenerilor comerciali si de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de tari. Aceasta retea internationala de dezvoltare, productie si vânzare reprezinta fundatia cresterii continue a concernului german. Bosch a cheltuit în 2011 peste 4.200.000.000 Euro pentru cercetare si dezvoltare si a înregistrat peste 4.100 de patente pe plan international. Prin toate produsele si serviciile sale, Bosch sporeste calitatea vietii, oferind solutii care sunt atât inovatoare, cât si utile.

Pentru mai multe informatii, accesati site-ul www.bosch.com. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto