02.23.2020 18:20

O noua anvelopa la cursa de la Sachsenring

Dunlop introduce un nou tip de constructie a anvelopei la cursa Moto2 de la Sachsenring

Anvelopele Dunlop Moto2 vor merge în sensul invers acelor de ceasornic la Sachsenring, în Germania, la a opta etapa a Campionatului Mondial Moto2, ce va avea loc în perioada 6-8 iulie, la marele premiu de motociclism viteza din Germania, unde un nou tip de constructie Dunlop a anvelopei – ATR14 – va fi lansata.

Stânga, stânga, stânga si putin dreapta

Sachsenring este o pista în sensul invers acelor de ceasornic, cu o multime de viraje spre stânga si putine viraje la dreapta. Acest lucru presupune ca partea stânga a anvelopelor Dunlop se uzeaza mai mult decât partea dreapta.

Din acest motiv, anvelopa cu un dublu compus W919 va fi la prima aparitie la cursa din acest an, în plus fata de lansarea noului tip de constructie a anvelopei, ATR14, proiectat sa reproduca într-un singur compus al benzii de rulare o parte din calitatile anvelopei cu dublu compus.

Sachsenring este situat lânga poalele muntilor Metaliferi, în apropiere de granita dintre Germania si Republica Ceha. Un tur de pista are numeroase variatii de înaltime prin cele 10 viraje la stânga si 3 la dreapta, si cu peste 3.671 km lungime.

Durata de viata a anvelopei cu dublu compus

Solicitarile de pe o singura parte ale circuitului de la Sachsenring fac ca anvelopa cu dublu compus sa dea putere. Aceasta are compusii de baza pentru Moto2: 3854 usor si 3838 tare, pe o singura anvelopa. Aceasta ofera tot ce este mai bun în lume. Compusul tare 3838 pot rezista presiunilor frecvente de pe partea stânga a anvelopei la Sachsenring, în timp ce compusul usor 3854 face ca partea dreapta a anvelopei sa fie gata imediat sa ofere o aderenta buna ori de câte ori este nevoie pe parcursul unui tur de pista.

Modelul W919 este alocat împreuna cu compusul tare 3838, în Grupa E Specials pentru aceasta competitie. Compusul 3838 ce intra într-o noua constructie, cea a noului tip de constructie a anvelopei, ATR14, a fost dezvoltat sa reduca nivelul de caldura de pe partea stânga a anvelopei care este solicitata, dar si sa creasca nivelul de caldura pe partea dreapta a anvelopei, care este folosita mai putin. Anvelopa va intra de asemenea în Grupa E Specials, iar din luna octombrie va fi, de asemenea, în curs de evaluare pentru Phillip Island GP.

Compusul 3838 este un compus de baza care face alegerea mai dificila. El ofera concurentilor de pe aceste circuite siguranta sa accelereze pentru a ajunge la apogeu, rezistând totodata la frecare si uzura. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto