05.25.2020 7:13

James May testeaza Duster!

Undeva în Marrakech, James May conduce în sfârsit Dacia Duster si face un reportaj care lasa lumea întreaga cu gura cascata. Pentru ca Top Gear face lucruri la care altii doar viseaza!


James May testeaza Duster!

Undeva în Marrakech, James May conduce în sfârsit Dacia Duster si face un reportaj care lasa lumea întreaga cu gura cascata. Pentru ca Top Gear face lucruri la care altii doar viseaza!

• Vedeta emisiunii TopGear se considera potential client de Duster
• May: „Nu tocmai interesanta si deloc stralucitoare, dar poate fi cool”

„Duster este o masina, si nimic mai mult. E posibil sa ai senzatia ca lipsesc multe lucruri, dar asta înseamna ca ce gasesti la interior o sa iasa cu atât mai mult în evidenta. Istoria ne spune ca marcile necunoscute ce provin din cele mai neasteptate tari (Proton, Perodua, Hyundai, nu cu mult timp în urma) sunt stigmate cu imaginea cum ca ar fi pentru oamenii care altfel nu si-ar permite o masina noua. Duster lasa o alta impresie”, spune May…” .

James May a început sa scrie despre masini la începutul anilor ‘80. A fost concediat succesiv de mai multe publicatii auto, înainte de a-si gasi caminul spiritual la TopGear, în 2003, în rolul de “Captain Slow”. Cu toate ca este un colectionar avid de motociclete clasice si un fan înfocat al marcii Porsche, porecla lui este de neclintit. Nici chiar condusul unui Bugatti Veyron la viteza de 407 km/h nu l-a ajutat sa-si schimbe infama porecla, mai ales ca între timp s-a declarat simpatizant al Daciei Sandero.

De fapt, James May flirteaza cu Dacia de ceva vreme si face referiri constante la modelele marcii în emisiunea Top Gear, de fiecare data când are de transmis vesti bune.
Punctul culminant al experientei lui James cu Dacia s-a întâmplat anul trecut în timpul filmarilor TopGear din România, când Clarkson i-a facut cadou un Sandero second-hand. Convietuirea fericita dintre cei doi a fost curmata brusc de accidentul despre care oamenii înca ne întreaba daca a fost “pe bune” sau nu.

“Accidentul a fost pe bune, normal, doar masina a ramas tandari dupa ce au scos TIR-ul din ea, a vazut toata lumea. Ceea ce n-a remarcat însa toata lumea a fost mâhnirea reala de pe fata lui May, care ar fi vrut sa ia masina cu el înapoi în Anglia si s-o conduca zi de zi la birou. Unii spun ca supararea lui May a tinut doar pâna când s-au închis camerele de filmat, dar cei care au fost acolo stiu doua lucruri: în primul rând, camerele de filmat nu s-au oprit niciodata, iar James May a continuat zilele de doliu cel putin pâna cand a plecat înapoi acasa…”, îsi aminteste Costin Giurgea, redactorul sef al revistei TopGear.

Între timp, May a condus noul Duster, iar concluziile testului sunt în revista BBC TopGear România nr. 57, editia de iulie-august. Top Gear  a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public  din peste 94 de tari si ramâne fidela conceptului de a face masinile distractive.                          

sursa: www.msgroup.ro
 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto