05.25.2020 8:06

Cupa Mitsubishi Lancer 2006

Sah mat in Raliul Hunedoarei – Constantin Aur castiga Cupa Mitsubishi si titlul de campion absolut


Cupa Mitsubishi Lancer 2006


Sah mat in Raliul Hunedoarei
• Constantin Aur castiga Cupa Mitsubishi si titlul de campion absolut
• sapte piloti de cupa in primele noua locuri din campionat


Asa cum am anticipat in avancronica etapei, ultima runda a Cupei Mitsubishi Lancer editia 2006, a oferit un spectacol final pe masura asteptarilor.
Fara sa-si faca prea multe ganduri in privinta victoriei din cupa, Constantin Aur si Adrian Berghea au mizat pe cartea strategiei si au reusit sa-si indeplineasca obiectivul propus inainte de start.
Astfel, cei doi au sacrificat batalia pentru victorie si s-au concentrat doar asupra duelului cu Claudiu David si Mihaela Beldie, principalii contracandidati in cursa pentru titlul de campion absolut. si, desi au fost depasiti de “juniorii” echipei  OMV, cei doi si-au asigurat obtinerea titlului cu ajutorul lui Dan Girtofan si a lui Bogdan Marisca, clasati pe primele doua locuri ale clasamentului general.
Dupa doua abandonuri consecutive, Bogdan Marisca si Sebastian Itu au avut o evolutie de exceptie, Mitsubishi-ul lor terminand la numai 5,8 secunde de invingatorul clasamentului general.

Una peste alta, victoria din cupa i-a ajutat pe cei doi sa mai castige un loc in clasamentul final, unde au devansat echipajul Romulus Preda / Mihai Sandu. Clasat pe locul secund, Claudiu David si-a trecut in cont pozitia a doua in Cupa Mitsubishi, in timp ce ocupantul locului trei, Constantin Aur, devine cel de-al
doilea castigator al trofeului pus in joc de Mitsubishi.
Clasati pe pozitia a patra, Alexandru Pitigoi si Botond Csomortani au obtinut punctele necesare revenirii pe podiumul cupei, acolo unde bucuresteanul s-a aflat si in editia precedenta.

Ultimele locuri aducatoare de puncte au revenit echipajelor Catalin Cismaru / Gabi Lazar si Vlad Terzi / Larentiu Mandu.
Aflat pe teren propriu la ultima evolutie in campionat, Mihai Leu a fost constrans sa abandoneze din cauza problemelor de transmisie.
Aceeasi soarta au avut-o si perechile Romulus Preda / Mihai Sandu si George Morar / Alexandru Tamasescu.
Dupa un sezon de exceptie, in care si-au adjudecat patru victorii in cele opt etape ale campionatului, dar si 16 podiumuri din 24 posibile, pilotii Mitsubishi au ocupat sapte din primele noua locuri in Campionatul de Raliuri al Romaniei.
Un rezultat care nu mai are nevoie de nici un comentariu, marca celor trei diamante fiind liderul incontestabil al competitiei.



Cupa Mitsubishi Lancer / Etapa 8 / Raliul Hunedoarei 2006


13 – 14 octombrie 2006
Start & sosire: Deva
Suprafa]a: macadam 100%
Lungimea totala: 342,84 km
Probe Speciale: 10 totalizând 102,90 km
Echipaje la start: 9
Echipaje clasate: 6
Victorii PS:
C. David 4, B. Marisca 4, C. Aur 2.
Liceri succesivi : PS 1 C. Aur; PS 2-3 B. Marisca; PS 4-5
C. Aur; PS 6-10 B. Marisca.
Viteza medie a învingatorului: 119,45 km/h.


Clasament final


1. Bogdan Marisca / Sebastian Itu Mitsubishi Lancer Evo IX N 51m22,6s
2. Claudiu David / Mihaela Beldie Mitsubishi Lancer Evo VII N + 23,9s
3. Constantin Aur / Adrian Berghea Mitsubishi Lancer Evo IX N + 27,3s
4. Alexandru Pi]igoi / Botond Csomortani Mitsubishi Lancer Evo IX N + 1m58,2s
5. Catalin Cismaru / Gabi Lazar Mitsubishi Lancer Evo V N + 3m47,9s
6. Vlad Terzi / Lauren]iu Mandu Mitsubishi Lancer Evo VI N + 4m03,5s


Abandonuri


Mihai Leu / Bogdan Iancu Mitsubishi Lancer Evo VIII N
Romulus Preda / Mihai Sandu Mitsubishi Lancer Evo VII N
George Morar / Alexandru Tamasescu Mitsubishi Lancer Evo VIII N


Clasament final Cupa Mitsubishi Lancer 2006 clasament
* fpto nr. 2


Cum se atribuie punctele?


La finalul fiecarei etape contand pentru Cupa Mitsubishi Lancer, se va întocmi un clasament în care sunt inclusi doar participantii înscrisi în aceasta competitie.
Primii zece clasati vor primi 20, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 3, 2 si respectiv 1 punct.
În afara punctelor acordate pentru pozitia din clasament, pilotul va primi un punct la fiecare etapa la care a luat startul.
Clasamentul general de la sfârsitul sezonului se va stabili prin adunarea punctelor marcate în toate etapele, plus bonusul corespunza tor primit pentru startul în etapa.

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto