11.22.2019 23:57

Cel mai bun motor al clasei sale: Ford EcoBoost

Motorul Ford EcoBoost de 1 litru în 3 cilindri câstiga cel de-al VIII-lea „Oscar” în 4 ani, fiind declarat cel mai bun motor al clasei sale

  • Motorul Ford EcoBoost de 1 litru a fost declarat pentru al IV-lea an consecutiv, cel mai bun motor sub 1 litru al anului 2015 în cadrul prestigioasei competitii „Motorul International al Anului”

 

  • Acesta este al VIII-lea premiu pe care motorul EcoBoost de 1 litru îl obtine în ultimii 4 ani, în cadrul competitiei „Motorul International al Anului”; este un motor cu consum mic de combustibil, dar si sportiv – fiind de altfel singurul motor care a fost declarat câstigator general de 3 ori la rând

 

  • Acest motor revolutionar este câstigator în clasa sa pentru manevrabilitate, performanta, economie, rafinament si tehnologie. Ford analizeaza acum posibilitatea introducerii unei noi tehnologii de control a functionarii cilindrilor pentru a spori si mai mult eficienta

 

Un motor mic pe benzina, pe care soferii din întreaga lume îl apreciaza pentru consumul excelent si performanta impresionanta, a primit al VIII-lea premiu în 4 ani în cadrul Premiilor „Motorul International al Anului 2015”.

Pentru al IV-lea an consecutiv, motorul Ford EcoBoost de 1 litru a fost declarat „Cel mai bun motor sub 1 litru”. A fost declarat cel mai bun motor din clasa sa – pentru manevrabilitate, performanta, consum, rafinament si tehnologie – de catre un juriu de 87 de jurnalisti auto din 35 de tari. Anul trecut, motorul EcoBoost de 1 litru a fost declarat Motorul International al Anului pentru al III-lea an consecutiv, iar în 2012 a câstigat premiul „Cel mai bun motor nou

Zece modele Ford din Europa pot fi echipate cu motorul EcoBoost de 1 litru. Unul din 5 vehicule noi Ford vândute în Europa în 2014 a fost echipat cu acest motor, respectiv 2 din 5 modele Ford Fiesta*. Ford analizeaza acum posibilitatea introducerii unei abordari inovative cu privire la controlul functionarii cilindrilor.

“Motorul EcoBoost de 1 litru a revolutionat domeniul motoarelor mici pe benzina si suntem mândri ca ramâne cel mai bun din aceasta clasa în ciuda cresterii numarului de concurenti”, a declarat Joe Bakaj, Vice Presedinte, Divizia de Dezvoltare a Produselor, Ford Europa. “Spiritul de inovatie care ne-a ajutat sa cream acest motor continua sa ne motiveze pentru a dezvolta noi motoare.”

Ford colaboreaza cu parteneri în inginerie de la Schaeffler Group pentru a testa un sistem care permite controlul functionarii cilindrilor pe intervale extinse de sarcina si turatie, contribuind la diminuarea zgomotului în habitaclu si a vibratiilor.În cadrul testelor efectuate pe sosea s-a folosit un prototip de la Centrul European de Cercetare si Inovatie de la Aachen, Germania, aceste teste aratând îmbunatatiri ale consumului de combustibil de pâna la 6%.

“Chiar pentru un motor eficientizat în mod agresiv precum motorul EcoBoost de 1 litru, se poate obtine o îmbunatatire semnificativa a consumului de combustibil prin valorificarea unui sistem de control al functionarii cilindrilor”, a declarat Carsten Weber, manager pentru grupuri motopropulsoare avansate, din cadrul Ford Europa. “Prioritatea „0”  în dezvoltarea de noi motoare este reducerea continua a consumului de combustibil”.

Disponibil în 100 CP, 125 CP si 140 CP, motorul EcoBoost de 1 litru este produs la fabricile Ford de la Koln, Germania si Craiova, România, si acum este disponibil în 72 de tari din toata lumea. Anterior, motorul a câstigat „Premiul International Paul Pietsch 2013” pentru inovatie tehnologica în Germania; Premiul „Royal Academy of Engineering Colin Campbell Mitchell”; „Trofeul Dewar” acordat de Royal Automobile Club din Marea Britanie; iar în SUA, Premiul Breakthrough acordat de revista Popular Mechanics. Ford este primul producator auto care a câstigat trofeul „Ward’s 10 Best Engines” pentru un motor in 3 cilindri.

La nivel global, gama Ford de motoare EcoBoost puternice si cu consum redus de combustibil include motoarele de 1,5 litri, 1,6 litri, 2 litri si 2,3 litri in 4 cilindri si motoarele V6 de 2,7 litri si 3,5 litri. Acesta din urma este dezvoltat pentru a echipa „supercar-ul” Ford GT care prin participarea sa la Le mans 2016, va marca revenirea companiei în celebra cursa.

“Motorul EcoBoost de 1 litru ramâne unul din cele mai bune exemple pentru ceea ce înseamna downsizing-ul”, a declarat Dean Slavnich, co-presedinte al editiei nr. 17 a premiilor „Motorul International al Anului”, care au avut loc la Stuttgart, Germania, si editor al revistei Engine Technology International. “Acest motor deosebit cu 3 cilindri arata ca motorul cu ardere interna are înca poten?ial”.

sub_1

* Cifrele sunt bazate datele obtinute din 20 de tari europene: Austria, Belgia, Marea Britanie, Republica Ceha, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Spania, Suedia si Elvetia

Ford-EcoBoost-Engine_03

Despre Ford Motor Company

Ford Motor Company, lider auto global cu sediul la Dearborn, Michigan, produce sau distribuie autoturisme pe 6 continente. Cu aproximativ 194.000 de angajati si 66 de fabrici în toata lumea, marcile auto ale companiei includ Ford si Lincoln. Compania ofera servicii financiare prin Ford Motor Credit Company. Pentru informatii suplimentare despre Ford ?i produsele sale globale, vizitati www.corporate.ford.com.

Ford Europa produce, vinde si serviseaza vehicule Ford pe 50 de piete individuale si are aproximativ 53.000 de angajati la fabricile sale detinute integral si aproximativ 67.000 de angajati când sunt incluse asocierile în participatiune si entitatile neconsolidate. În plus fata de Ford Motor Credit Company, operatiunile Ford Europe includ Divizia Ford de Relatii cu Clientii si 23 de fabrici (15 detinute integral sau asocieri în participatiune consolidate si 8 asocieri în participatiune neconsolidate). Primele masini Ford au fost livrate în Europa în 1903 – acelasi an în care a fost înfiintata Ford Motor Company. Productia europeana a început în 1911. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto