04.07.2020 20:17

Bobryshev obtine locul 3 în Belgia

Pilotul Evgeny Bobryshev de la Honda a aratat ca accidentarile care i-au împiedicat progresul din 2013 au ramas cu adevarat în urma sa, obtinând al II-lea podium consecutiv în acest sezon si terminând pentru a III-a oara în puncte o etapa de MX în 2013.

În prima cursa a etapei toti pilotii Dunlop au terminat în primii 10. Gautier Paulin, întors dupa accidentare, a terminat cursa al III-lea, fiind urmat de Evgeny Bobryshev de la Honda care termina al patrulea, acesta din urma fiind prins între Paulin si celalalt pilot Kawasaki, Jeremy van Horebeek.

Paulin s-a mentinut pe a III-a pozitie în cursa de la primul si pâna la ultimul tur, în timp ce Bobryshev a pierdut o pozitie în fata lui Stribos, apoi si-a revendicat-o cu 5 tururi înainte de finish.

Van Horebeek a fost pilotul cu cele mai multe depatiri si recuperari de pozitii, urcând de pe pozitia a X-a în stadiile de început ale cursei pe pozitia a V-a, desi Tanel Leok a sosit si el aproape, dupa o urcare de pe 14 pe 10.

În a II-a cursa, Paulin a avut un start slab, cazând pe locul 16 înainte de a recupera pâna la pozitia a IX-a. Apoi s-a retras dupa ce a facut o mica greseala, decizând sa evite sa faca o greseala mai mare din cauza oboselii acumulate în urma antrenamentului limitat de dupa marele sau accident suferit în Germania.

Leok de asemenea a avut o problema care i-a fost piedica, dar a recuperat, terminând al XII-lea. Van Horebeek a alergat bine, recuperând cât a putut de mult, sperând sa termine al patrulea, dar a piedut în ultimul tur si s-a clasat doar al V-lea în aceasta cursa. Dar starul Dunlop din acest weekend a fost pilotul Bobrysehv. De pe patru, a efectuat o fantastica manevra de depatire a lui Philippaerts, dupa care s-a mentinut pe pozitia a III-a în cursa, consolidându-si astfel un important loc 3 la general în aceasta etapa de Grand Prix.

În conditii de ploaie torentiala care au facut terenul foarte alunecos, Bobryshev a optat pentru o anvelopa spate cu un compus mai moale si medium pentru roata fata, pentru a obtine cea mai mare aderenta, în timp ce ceilalti piloti Dunlop au optat pentru versiunea moale atât pentru roata fata cât si spate.

Bobryshev a fost singurul pilot Dunlop care si-a schimbat pozitia în clasamentul campionatului, urcând o treapta care îl plaseaza astfel pe locul noua la general.

Eddy Seel, Dunlop MX Race Coordinator: “Se pare ca suntem din nou în forma, desi a fost neplacut ca Gautier nu a fost înca în forma lui obisnuita. Sunt sigur ca vom da o lupta pe cinste saptamâna viitoare, când vom participa la Grand Prix-ul britanic. Au fost niste întreceri extraordinare si în celelalte 3 curse, cu Bobby, care evident si-a meritat locul pe podium. Jeremy continua sa se dezvolte si sa arate ca îsi merita locul în top, iar Tanel îsi arata consecventa si potentialul pentru top sase.”

Clasamentul Campionatului MX1

1. Antonio Cairoli (ITA, KTM) – 690 puncte
2. Clement Desalle (BEL, Suzuki) – 600 puncte
3. Ken de Dycker (BEL, KTM) – 542 puncte
4. Gautier Paulin (FRA, Kawasaki) – 485 puncte
5. Kevin Strijbos (BEL, Suzuki) – 469 puncte
6. Tommy Searle (GBR, Kawasaki) – 431 puncte
7. Jeremy van Horebeek (NED, Kawasaki) – 383 puncte
8. Max Nagl (GER, Honda) – 314 puncte
9. Evgeny Bobryshev (RUS, Honda) – 276 puncte
10. David Philippaerts (ITA, Honda) – 268 puncte

Pentru rezultate complete, accesati www.motocrossmx1.com

Despre Dunlop

Dunlop este unul din producatorii de anvelope de înalta si ultra-înalta performanta lideri la nivel mondial, cu un impresionant palmares de succese în motorsport. Dunlop este partener tehnic al Echipei de Curse de Anduranta Suzuki, al echipei Honda TT Legends, al Kawasaki si Honda, precum si furnizorul exclusiv de anvelope pentru Moto2 si Moto3.

Experienta extinsa a Dunlop în cursele de profil a condus la dezvoltarea de tehnologii inovative pentru anvelopele proiectate pentru condusul de zi cu zi. 2013 reprezinta a 125-a aniversare a Dunlop si a introducerii anvelopei pneumatice de catre fondator.

Anvelopele Dunlop au echipat vehiculul care a câstigat primul campionat de motociclete clasa 500 cc în 1949 si au dominat aceasta competitie de-a lungul urmatoarelor decenii. În 1991 motocicleta echipata cu anvelope Dunlop a câstigat primul din cele trei titluri consecutive World Superbike si în 2008 Marco Simoncelli a obtinut cea de-a 200-a victorie consecutiva Dunlop în clasa 250 cc GP, o serie în care Dunlop si-a adjudecat 17 titluri mondiale. Anul 2010 a asistat la devenirea Dunlop ca principal furnizor de anvelope pentru Moto2, urmându-i 2012 pentru Moto3.

Cursele de anduranta au fost dominate de echipele si pilotii Dunlop, cu noua titluri din unsprezece în Campionatul Mondial de Anduranta obtinute începând cu anul 2002. Dunlop a câstigat fiecare premiu important pentru motociclete, de la GP World Championships la Isle of Man TT, de la World Superbike si Supersport la World Endurance, cu succese similare în motorcross si alte campionate off-road.

Cele mai recente anvelope Dunlop pentru strada sunt incluse în echiparea originala a motocicletelor principalilor producatori precum Honda, Kawasaki, KTM si Suzuki. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto