12.15.2019 3:12

Care sunt cele mai mediatizate mărci auto în prima jumătate a anului – Studiu Mediafax

Piaţa auto a fost prezentă în media (TV, presă scrisă şi mediu online) în prima jumătate a anului 2012 cu peste 165.000 de referiri la branduri auto româneşti şi străine, cele mai vizibile fiind Dacia, Ford, Renault, BMW şi Mercedes, potrivit unui studiu realizat de Mediafax Monitorizare.

Studiul a fost făcut în perioada 1 ianuarie – 30 Iunie 2012 din peste 44.000 de surse, din care 154 titluri de presă scrisă, 1.080 site-uri, 26.457 bloguri, 14 canale de televiziune şi 16.525 de conturi de twitter. Au fost monitorizate 32 de branduri auto: Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Ferrari, Fiat, Ford, General Motors, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lamborghini, Maserati, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Range Rover, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen.

Distribuţia numărului de apariţii pe medii este majoritară pentru mediul online, 90% din apariţiile brandurilor auto apărând pe site-uri, bloguri şi conturi de twitter, 8% în presa scrisă şi 2% pe staţiile TV.

Citeşte articolul integral pe economica.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto