03.30.2020 0:21

Cele mai vizibile branduri auto in publicitate

Primul loc in topul brandurile auto, cu 6.345 de reclame inregistrate in perioda 1 ianuarie – 30 iunie 2014, si un rate card de peste 10 milioane de euro il ocupa Dacia.

Ford este clasat pe locul doi in clasament cu 5.011 de reclame si un rate card de 4,4 milioane de euro, potrivit unui top realizat de MediaTrust.

Locul trei este ocupat de Renaul cu 4.181 de reclame si un rate card de 6,9 milioane de euro.

Toyota a inregistrat, in primele sase luni ale anului, 3.369 de reclame cu un rate card estimat la 3,8 milioane de euro.

Nissan este pe locul cinci in top cu 3.357 de reclame si un rate card de 3,8 milioane de euro. Locul sase este ocupat de Mazda cu 2.710 de reclame, iar rate cardul este de 3,6 milioane de euro.

Volkswagen a inregistrat 1.869 de reclame cu un rate card de 3,7 milioane de euro, urmat de Peugeot cu 1.757 de
reclame si Citroen cu 1.735 de reclame.

Mercedes Benz este in clasament cu 1.461 de reclame si un rate card de 2.572.236 euro, urmat de Opel cu 1.095 de reclame. Din top mai fac parte Skoda cu 969 de reclame, BMW cu 886 de reclame, Hyundai a inregistrat 710 reclame, iar Mitsubishi a avut 614 de reclame in perioada mentionata.

Evolutia numarului de reclame difuzate pe canalele media 

In luna ianuarie 2014 au fost inregistrate 1.909 de reclame, dintre care 1.318 au fost difuzate la TV. In luna februarie numarul reclamelor a crescut pana la 7.239, televiziunea fiind sursa cu cele mai multe difuzari (6.322 reclame).

53be64c2e9291

In luna martie au fost difuzate 8.551 de reclame dintre care 7.149 au fost difuzate la TV, 1.120 reclame la radio si 282 reclame au fost tiparite in presa scrisa.

Distributia reclamelor pe medii de difuzare

In ceea ce priveste distributia reclamelor pe tipuri de media, televiziunea este canalul media cu cele mai multe reclame difuzate – 31.563. Radiourile au difuzat 6.400 de reclame, iar in presa scrisa au fost tiparite 1.167 de reclame.

Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 47.044 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria Industria auto.

noul-citan-de-la-mercedes-benz-un-autovehicul-comercial-usor-pentru-oras

Vezi articolul original. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto