- Auto Business – Informatia auto de care ai nevoie! - http://www.auto-business.ro -

Volkswagen, de la maşina poporului la automobile de lux

Posted By Roxana Andreica On 25 septembrie 2012 @ 10:35 In Articole | No Comments

Volkswagen (VW), al cărui nume înseamnă în germană “maşina poporului”, îşi are originea într-un plan al naziştilor de a motoriza masele populare. Însă astăzi, compania pariază pe maşini pe care şi le-ar putea permite doar elitele pentru a obţine un avantaj în cursa după cotele de piaţă ale General Motors (GM) şi Toyota. Volkswagen este deja cel mai mare producător auto din Europa.

O dată cu cumpărarea Porsche în august, VW controlează o largă gamă de mărci auto de lux, foarte profitabile, precum Audi, Lamborghini, Bentley şi Bugatti. Dacă profitul de pe urma Porsche, care a început să intre în conturile VW în acest trimestru, ar fi fost inclus în rezultatele pe primul semestru, atunci mărcile de lux ar fi reprezentat 54% din profiturile VW, faţă de 39% în 2007, când Martin Winterkorn a devenit directorul general al companiei, scrie Bloomberg.

“Aceste rezultate dovedesc că strategia de a produce maşini excepţionale a fost corectă”, a spus Winterkorn săptămâna trecută la un eveniment în Osnabrück (nordul Germaniei), sărbătorind primul Porsche produs de o fabrică VW.

Citeşte articolul integral pe zf.ro [1] 


Article printed from Auto Business – Informatia auto de care ai nevoie!: http://www.auto-business.ro

URL to article: http://www.auto-business.ro/articole/volkswagen-de-la-masina-poporului-la-automobile-de-lux.html

URLs in this post:

[1] Citeşte articolul integral pe zf.ro: http://www.zf.ro/auto/volkswagen-de-la-masina-poporului-la-automobile-de-lux-10113609

Copyright © 2012 Autobusiness. All rights reserved.