- Auto Business – Informatia auto de care ai nevoie! - http://www.auto-business.ro -

Vizibilitate sau pericol?

Posted By Florin Morariu On 26 septembrie 2013 @ 2:37 In Articole,Service auto | No Comments

Bosch lanseaza campania ‘’Vizibilitate sau pericol? E timpul pentru stergatoare noi Bosch’’

În urma succesului înregistrat anul trecut, Bosch lanseaza si anul acesta, în perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2013, campania „Vizibilitate sau pericol? E timpul pentru stergatoare noi Bosch”.

Astfel, toti clientii Bosch care achizitioneaza un set de stergatoare de parbriz din gama AEROTWIN sau doua stergatoare AEROTWIN Multi-Clip ambalate individual vor primi câte un recipient de doi litri cu lichid de curatat parbrizul JetXpert pentru iarna. La campanie participa toate magazinele partenere Bosch din reteaua de distribuitori autorizati.

Pe lânga deja celebrele sisteme de siguranta ABS, ESP sau airbag-uri, stergatoarele reprezinta un element foarte important, dar de multe ori ignorat, al sistemului de siguranta auto. Un stergator bun ofera în toate conditiile atmosferice, precum ploaie, zapada, gheata, vânt sau în situatii speciale cum ar fi praf excesiv sau noroi, o vizibilitate ireprosabila, fiind un factor decisiv de siguranta în trafic. Performanta stergatoarelor, implicit vizibilitatea, începe sa scada dupa 12 luni de utilizare, acesta fiind un motiv bun pentru a le schimba cu unele care sa asigure o curatare ideala a parbrizului.

Stergatoarele de parbriz Bosch AEROTWIN, premiate în mai multe rânduri pentru calitatea lor, ofera o stergere excelenta a parbrizului. Deoarece sinele stergatoarelor se muleaza perfect pe curbura parbrizului, ele exercita o presiune uniforma pe toata suprafata de stergere. În plus, functionarea este silentioasa, chiar si la viteze mari de deplasare. Adaptorul pre-montat face înlocuirea foarte simpla, iar cauciucul rezistent la uzura asigura stergatoarelor AEROTWIN o durata de functionare mai mare.

Bosch a acordat mereu o importanta deosebita sistemelor de siguranta, investind în cercetare si dezvoltare. ’’Calitatea produselor ar trebui sa se afle pe primul loc în alegerea echipamentelor auto, deoarece de aceasta depind siguranta si viata participantilor la trafic. Sloganul Bosch – ’’Tehnica pentru o viata’’ – are, atunci când vine vorba despre tehnologia auto, si întelesul de tehnica care salveaza vieti’’, afirma reprezentantii Bosch.

Stergatoare-toamna [1]

Tehnologie Auto este cel mai mare sector de activitate al Grupului Bosch. În anul fiscal 2012, vânzarile acestuia au fost de 31.100.000.000 Euro sau 59% din cifra de vânzari totala a grupului. Astfel, Grupul Bosch a devenit unul dintre cei mai importanti furnizori din industria auto. La nivel mondial, aproximativ 177.000 de angajati din sectorul Tehnologiei Auto activeaza în sapte domenii de activitate: tehnologii de injectie pentru motoarele cu ardere interna, componente periferice ale trenului de rulare, concepte de propulsie alternativa, sisteme de siguranta activa si pasiva, functii de asistenta si confort, sisteme de informare si comunicare la bord, precum si servicii si tehnologii pentru domeniul aftermarket. Bosch este autorul unor importante inovatii în industria auto, precum gestionarea electronica a motorului, sistemul antiderapare ESP® si tehnologia diesel common-rail.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii si servicii. În anul fiscal 2012, aproape 306.000 de angajati au generat vânzari de 52.500.000.000 Euro. Începând cu anul 2013, grupul Bosch a fost structurat pe 4 sectoare de activitate:

- tehnologie auto

- tehnologie industriala

- bunuri de larg consum

- energie si echipamente pentru constructii.

Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH si cele aproape 360 de filiale si companii regionale din peste 50 de tari. Prin includerea partenerilor comerciali si de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de tari. Aceasta retea internationala de dezvoltare, productie si vânzare reprezinta fundatia cresterii continue a concernului german. Bosch a cheltuit în 2012 peste 4.800.000.000 Euro pentru cercetare si dezvoltare si a înregistrat aproape 4.800 de patente pe plan international. Prin toate produsele si serviciile sale, Bosch sporeste calitatea vietii, oferind solutii care sunt atât inovatoare, cât si utile. În acest fel, compania ofera la nivel mondial „Tehnica pentru o viata”. 


Article printed from Auto Business – Informatia auto de care ai nevoie!: http://www.auto-business.ro

URL to article: http://www.auto-business.ro/articole/vizibilitate-sau-pericol.html

URLs in this post:

[1] Image: http://www.auto-business.ro/wp-content/uploads/2013/09/Stergatoare-toamna.gif

Copyright © 2012 Autobusiness. All rights reserved.