11.12.2019 10:24

Vehicule la nivel mondial: 500.000

Pentru prima data, Volkswagen Autovehicule Comerciale a vândut mai mult de 500,000 de vehicule la nivel mondial, în 2008.


În întreaga lume, livrarile Volkswagen Autovehicule Comerciale, au crescut cu 2,9 la suta în 2008.

Pentru prima data în istoria companiei, Volkswagen Autovehicule Comerciale a vândut mai mult de o jumatate de milion de vehicule.

Cu 503,025 vehicule comerciale livrate catre clienti, marca a înregistrat cresteri de  2,9 procente fata de anul precedent (în anul 2007: 488,726 unitati livrate).

“În ciuda dificultatilor si tendintelor pietei, în ultimele sase luni ale anului trecut am obtinut cel mai bun nivel de vânzari atins vreodata în istoria companiei, de care, pe buna dreptate, suntem foarte mândri “, spune Stephan Schaller, CEO al Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Marca a realizat cresteri în special în principalele piete din Europa si America de Sud.

Gama T5 (Transporter si Multivan) a avut cele mai multe livrari cu 178,000 unitati (fata de 2007: 191,200 unitati). 

Caddy a atins 151,570 de vehicule livrate în 2008 (în 2007:147,130 unitati livrate).

De asemenea, Crafter este în continua crestere cu 51,100 livrari în 2008 (în 2007: 46,160 unitati).

Modelele Saveiro si T2, fabricate în Brazilia, au crescut pâna la un total de 67,270 de unitati vândute (fata de 2007: 57,440 unitati). În 2008, categoria Camioane si Autobuze a vândut 45,780 camioane (în 2007: 38,820 unitati) si 9,280 autobuze (în 2007: 7,960 unitati).

Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a extins continuu pe piata ajungând lider în vânzari în Europa cu 332,372 vehiculele comerciale usoare si a semnalat o crestere de vânzari de 1,1 la suta (fata de 2007: 328,766 unitati).

Cele mai importante piete de lânga Germania, care au avut 124,850 livrari, (o crestere de 2,3 la suta) au fost în special Franta (cu o crestere de 5,3 la suta) si Italia (o crestere de 14,3 la suta). În Europa Centrala si de Est, au crescut livrarile ajungând la un procent de 22 la suta, pâna la aproximativ 49,000 de vehicule.

În America de Sud livrarile au crescut cu 18,6 la suta, pâna la 119,100 (fata de 2007: 100,440 unitati). În principalele piete din Brazilia, au fost vândute 105,620 de unitati – o crestere de 23,7 la suta, comparativ cu anul precedent (85,370 unitati).

Harald Schomburg, membru al consiliului de management al Volkswagen Autovehicule Comerciale divizia vânzari si marketing:

“În situatia economica actuala clientii nostri continua sa aiba încredere în marca Volkswagen si în modelele noastre. Aceasta încredere va fi, avantajul nostru competitiv în dificilul an 2009. Desigur, vehiculele comerciale Volkswagen nu pot evita schimbarile mediului economic “, subliniaza Schaller. “Cu toate acestea, noi ne mentinem obiectivele noastre pe termen lung, de a vinde 750,000 vehicule comerciale usoare în anul 2018. “

Noul pick-up, ca si lansarea altor produse, precum si intrarea pe noi piete vor continua sa fie principalele provocari pentru ca marca Volkswagen Autovehicule Comerciale sa fie în continua crestere si în urmatorii ani.

sursa: Porsche Romania
 

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto