02.23.2020 18:21

Uzinele Dacia: management nou

Cele doua mari uzine, situate pe platforma industriala Dacia de la Mioveni, au noi directori

Uzina Vehicule si Uzina Mecanica si Sasiuri, cele doua mari uzine situate pe platforma industriala Dacia de la Mioveni, au noi directori, începând cu luna octombrie 2013.

La Uzina Vehicule, Cornel Olendraru îl înlocuieste pe Charles Morillo, care a ocupat aceasta functie din 2007 pâna în prezent. Conducerea Uzinei Mecanica si Sasiuri va fi asigurata de Philippe Nottez.

Managementul celei din urma a fost asigurat, timp de un an de zile, între 2012 si 2013, de Cornel Olendraru.

Cornel Olendraru, în vârsta de 43 de ani, s-a alaturat Dacia în anul 2010, în functia de director fabricatie Uzina Mecanica si Sasiuri, ulterior devenind directorul acesteia. În prezent preia responsabilitatile de management al Uzinei Vehicule de la Charles Morillo, care iese la pensie. Cornel Olendraru va coordona activitatea celor 8.400 de angajati ai Uzinei Vehicule Dacia.

Sandero

Philippe Nottez, în vârsta de 54 de ani, lucreaza la Renault din anul 1984 si are o experienta solida în fabricatie, în diverse uzine ale Grupului. Nottez îl înlocuieste în functia de director al Uzinei Mecanica si Sasiuri pe Cornel Olendraru si va coordona activitatea a 3.800 de salariati.

Sunt onorat sa preiau conducerea uzinei de vehicule Dacia, pâna ieri, clientul principal al uzinei mecanice. Pe toata platforma de la Mioveni gasesc o echipa de oameni motivati, pasionati de lucrul bine facut si mândri de masinile facute în România. Avem sansa de a avea în fabricatie produse noi care se vând foarte bine, noua gama Logan si noul Duster fiind foarte bine primite pe toate pietele lumii. Ca uzina, atentia noastra cea mai mare  este de a raspunde angajamentului luat fata de fiecare client care cumpara o Dacie: o masina de calitate ireprosabila la un pret imbatabil. Nu e întotdeauna lucrul cel mai usor. Un drum lung a fost parcurs pentru a face din marca Dacia o marca cunoscuta si recunoscuta, sunt foarte optimist si încrezator în potentialul echipei mele de a merge si mai departe, de a face istorie în lumea atât de competitiva a fabricatiei de automobile“, a declarat Cornel Olendraru.

În primul rând, vreau sa subliniez primirea foarte calduroasa facuta de români de la început, în iulie, când am venit pentru a descoperi uzina si oamenii, cu ocazia parcursului de integrare în România. Înca de atunci am observat ca oamenii sunt foarte motivati, competenti, implicati, adevarati profesionisti si mândri sa lucreze în uzina noastra. Sunt multumit sa revin în universul mecanic, dupa un an si jumatate petrecut în lumea vehiculelor, cu atât mai mult într-o uzina a carei organizare este foarte bine structurata în jurul Sistemului de Productie Renault (SPR) si în care toate metodele si instrumentele sunt aplicate cu rigoare. Sunt convins ca avem toate atuurile pentru a face din uzina un actor major al strategiei industriale a Alian?ei Renault-Nissan”, a declarat Philippe Nottez.

Sandero-Stepway

Cornel Olendraru s-a nascut în anul 1969 la Piata Neamt si a absolvit Facultatea de Aeronave din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti. Detine un master si un doctorat în mecanica, obtinute la Scoala Politehnica Palaiseau din Franta. În 1999 îsi începe activitatea ca inginer la Honeywell, unde a lucrat în fabricile din Franta, Marea Britanie si Italia, iar între 2001 si 2003 este responsabil de coordonarea capacitatii de productie si de performanta uzinelor din Europa. Din 2003 revine în România la Honeywell Garret, unde este, pe rând, director de productie, director logistica si director al uzinei. În 2010 preia conducerea departamentului de fabricatie din cadrul Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia, ulterior ocupând pozitia de director. Din octombrie 2013, Cornel Olendraru este numit director al Uzinei Vehicule Dacia.

Dacia-Sandero

Philippe Nottez s-a nascut în anul 1959 si a absolvitEcole desMines Douai (Scoala de inginerie si Centru de cercetare), în Franta. Înainte de a se alatura Dacia, în România, Nottez a ocupat diferite functii la uzinele Renault, în Franta: a fost, pe rând, sef de unitate de productie la Uzina Mecanica din Douvrin, apoi sef departament motoare, director fabricatie si director executiv la Uzina din Cléon.

Între 2012 si 2013 a fost directorul uzinei Maubeuge Construction Automobile, iar din octombrie este numit director al Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia.

Logan

Uzina Vehicule Dacia:

Uzina Vehicule asigura productia modelelor din gama Dacia: Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway si Duster cu ajutorul a 8.400 de salariati, din care 40% sunt femei. Cadenta zilnica a uzinei este de 1.390 de vehicule. Industrializarea celor 5 modele se desfasoara în 4 mari departamente:

- Presaj

- Caroserie

- Vopsitorie

- Montaj

Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia:

Uzina Mecanica si Sasiuri este cea de-a doua uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni si prima uzina din cadrul Grupului Renault în lume din punct de vedere al diversitatii proceselor. Uzina are 3.800 de angajati, din care 27% femei. În cele sapte departamente de fabricatie ale Uzinei sunt produse piese brute din aluminiu, se uzineaza si se asambleaza motoare si cutii de viteze, se monteaza punti fata si spate, se preseaza si se sudeaza osii si cadre GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault si Nissan asamblate la Mioveni si în alte uzine din lume.

sursa: Comunicate de Presa 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto