02.15.2019 23:50

Toyota este cea mai valoroasa marca auto din 2013

Toyota a obţinut prima poziţie în topul celor mai valoroase mărci auto din anul 2013 şi a depăşit BMW care anul trecut a deţinut prima poziţie. În plus, BMW este singura marcă auto europeană din top 10 care a avut parte de o scădere.

Valorile mărcilor Toyota, Mercedes-Benz, Audi şi Hyundai a crescut cu peste 10% faţă de anul trecut, în principal datorită cererii puternice din China şi Statele Unite ale Americii. BMW este singura marcă europeană din BrandZ Top 100 cele mai valoroase branduri globale care a avut parte de o scădere a valorii de brand. Potrivit realizatorilor studiului, una dintre principalele cauze pentru această schimbare este lipsa lansărilor de noi modele, în comparaţie cu anii trecuţi.

Podiumul celor mai valoroase mărci auto globale este completat de Mercedes-Benz, care a avut parte de o creştere de 11 procente în ultimele 12 luni.

Iată care sunt cele mai valoroase mărci auto globale:

1. Toyota, 24,5 mld. $

2. BMW, 24 mld. $

3. Mercedes-Benz, 18 mld. $

4. Honda, 12,4 mld. $

5. Nissan, 10,2 mld. $

6. Volkswagen, 8,8 mld. $

7. Ford, 7,6 mld. $

8. Audi, 5,5 mld. $

9. Hyundai, 4 mld. $

10. Lexus, 3,5 mld. $

Rezultatele acestui top sunt puţin diferite faţă de rezultatele studiului realizat de Brand Finance, care a estimat valorile brandurilor auto mondiale în urmă cu o lună.

Sursa: promotor.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto