08.14.2020 19:44

Specialist în piaţa auto: Cumpărătorii au devenit din ce în ce mai pretenţioşi, piaţa şi-ar putea reveni din 2014

Notorietatea mărcii este principalul criteriu care continuă să „facă legea” în vânzările de automobile la Cluj, arată directorul unuia din dealerii auto din municipiu.

„Clienţii au devenit din ce în ce mai pretenţioşi şi facem eforturi foarte mari pentru a le satisface cererile. Contează şi faptul că au o ofertă largă de unde pot alege, dar şi că a evoluat cultura auto. Acum clientul vine la când intră în showroom ştie exact cum arată maşina”, explică Marius Zăhan, dealer Opel şi Chevrolet la Cluj.

Potrivit lui, „sunt voci care susţin că dacă reuşim să trecem de 2013, din 2014 consumul şi-ar putea reveni din nou pe creştere şi sperăm să intrăm şi nou pe val”. Conform lui Zăhan, piaţa auto din România este la doar 18% din nivelul din 2008, scăderea fiind aşadar de aproximativ 80%. Ca volum al pieţei autohtone, aceasta este la un nivel mult scăzut faţă de ţări etalon în domeniu, ca Germania. În timp ce în România se estimează vânzări de 87.000 de unităţi în 2012, în Germania estimările sunt între 2 milioane şi 2,5 mil unităţi.

Citeste articolul integral pe provincianews.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto