02.23.2020 16:21

Revoluţia franceză de la Mioveni: Dacia lansează la Paris noile modele Logan şi Sandero, un pariu de 15 miliarde de euro

Dacia Logan, “pariul nebun” al lui Louis Schweitzer, maşina de 5.000 de euro, prima maşină “low-cost”, a luat piaţa europeană prin surprindere în 2004, atunci când Renault a lansat-o oficial. După opt ani, două luni şi puţin peste două săptămâni de atunci, timp în care peste 2,5 milioane de maşini s-au vândut sub sigla Logan la nivel mondial, francezii prezintă primele imagini oficiale cu cea de-a doua generaţie a automobilului care a revoluţionat industria auto. Indiferent dacă s-a numit Dacia Logan, Renault Logan, Nissan Aprio în Mexic, Mahindra Verito în India sau Renault Tondar în Iran, la aproape un deceniu de la lansarea sa presa internaţională în continuare vorbeşte de importanţa automobilului şi impactul major al acestuia care a dus la o cursă a reducerilor de costuri în industria auto. Acum, constructorii auto au lansat special modele pentru a concura cu noul Logan pe un segment pe care puţini constructori auto s-au aventurat.

Design cu influenţe germane, echipare mai bogată, motoare noi şi de înaltă tehnologie şi o apropiere tot mai mare de automobilele europene, acestea sunt principalele caracteristici anunţate de primele imagini şi informaţii cu privire la cea de-a doua generaţie a Daciei Logan, dar şi a noului Sandero.

Citeşte articolul integral pe zf.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto