08.26.2019 0:44

Reuters despre noile modele Dacia: “Maşinile de criză”, ajunse la vârsta majoratului în Europa, ameninţă supremaţia giganţilor tradiţionali

Despre primul Logan se spunea că vine cu oglinzi retrovizoare doar ca opţiune suplimentară, sau cel puţin asta era gluma în 2005, anul lansării pariului de 5.000 de euro de către inginerii francezi, scrie Reuters.

Acum, noua generaţie lansată la Paris la un preţ similar are finssaje cromate pe consola de bord, ecran tactil pe consola centrală, cu GPS şi senzori de parcare. Pe o piaţă auto care traversează o cădere brutală, “maşinile de criză” au ajuns la vârsta majoratului în Europa, apropiindu-se tot mai mult de segmentul principal de piaţă, de la aspect până la economie de combustibil.

Mărcile low-cost se numără printre segmentele rare din industria auto care au crescut, pe o piaţă în scădere generală, ajungând să concureze mărcile din segmentul mijlociu de preţ, inclusiv brandurile-mamă.

“Diferenţele devin din ce în ce mai subtile”, afirmă Chloe Gomez, reprezentant de vânzări la Renault, la prezentarea modelului Dacia Lodgy. “Avem clienţi cu bani, care au deţinut anterior un model mai scump, cum ar fi Renault Scenic, dar acum se îndreaptă spre Lodgy pentru că vor o maşină mai simplă şi să le rămână bani şi pentru altceva”, susţine reprezentantul Renault.

Citeste articolul integral pe zf.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto