11.15.2019 7:55

Renault Clio IV: Noua bătălie între diesel şi benzină

La scurt timp după ce Ford a anunţat lansarea propulsorului supraalimentat EcoBoost de 1,0 litri în trei cilindri şi pe Fiesta, după B-Max şi Focus, şi Renault a lansat cea de-a patra generaţie a lui Clio cu echivalentul lui EcoBoost al francezilor – TCe 90 – 0,9 litri şi 90 CP.

Pe măsură ce statele europene au impus noi taxe pe emisiile de dioxid de carbon şi capacitatea cilindrică a motoarelor, după optimizarea dieselurilor, acum constructorii se ocupă tot mai mult de propulsoarele pe benzină care devin tot mai mici pe măsură ce tot mai multe beneficiază de tehnologia turbo.

Odată cu lansarea celei de-a patra generaţii a lui Clio, modelul de clasă mică al francezilor dispune pe lângă deja clasicele motorizări diesel de 1,5 litri şi 90 CP şi cel pe benzină de 1,2 litri şi 75 CP, şi de TCe-ul pe benzină supraalimentat de 0,9 litri şi 90 CP, motor care este produs exclusiv la Mioveni, în România.

Citeste articolul integral pe zf.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto