08.22.2019 13:48

Noul Mondeo vrea sa recupereze clientii pierduti la BMW, Audi sau Mercedes

Ford Motor a prezentat joi la salonul auto de la Amsterdam versiuni noi ale principalelor sale modele, între care si un Mondeo asemanator cu Aston Martin, pentru a recâstiga în Europa clientii corporatisti pierduti în favoarea automobilelor germane de lux, relteaza Bloomberg.

Timp de mai multe decenii Mondeo a fost automobilul de serviciu preferat în Europa, fiind încapator, confortabil si conservator si considerat perfect pentru directorii de mid-level, care au devenit cunoscuti ca “Mondeo Men”.

Odata ce criza economica din Europa a dus la prabusirea vânzarilor de masini, brandurile germane de lux au intrat pe piata automobilelor pentru companii, transformând “Mondeo Men” în conducatori de BMW Serie 3, Audi A4 si Mercedes Clasa C. Vânzarile de automobile Mondeo au scazut cu 11,50% în acest an si cu circa doua treimi în ultimii 10 ani.

“Daca sofezi pe autostrazile europene, sunt pline în timpul saptamânii de BMW Serie 3, cu oameni care se duc sa vânda produse sau la întâlniri de afaceri. Acum zece ani ar fi fost plin de Ford Mondeo”, a declarat Garel Rhys, presedintele Centrului pentru Cercetari în Industria Auto din Cardiff, Tara Galilor.

Citeste integral articolul pe Money.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto