06.17.2019 10:43

Logan 2, de la low-cost la “best value”: mâine la Paris este o zi de 15 miliarde de euro pentru Dacia

“Pariul nebun” al lui Louis Schweitzer, fostul şef al Renault, care la sfârşitul anilor ’90 a decis preluarea mărcii Dacia şi proiectarea modelului Logan de 5.000 de euro, a ajuns acum la cea de-a doua generaţie, care va fi lansată joi la Paris.

Noul Logan va încerca să schimbe eticheta de maşină low-cost cu cea de “best value”, adică cea mai mare maşină disponibilă pentru acea sumă de bani, un pariu cu o miză de aproximativ 15 mld. euro pentru Dacia în următorii ani.

În ultimul an Dacia a ajuns să lanseze pe piaţa europeană nu mai puţin de cinci noi modele, în timp ce alte trei sunt scoase din producţie, activitate comparabilă cu cea a constructorilor de top, 2012 fiind de departe cel mai aglomerat an din istoria constructorului de la Mioveni, care până acum lansa cel mult un model pe an.

Citeste articolul integral pe zf.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto