08.07.2020 15:44

Lamborghini Miura – primul supercar din lume

Pentru a celebra a 50-a aniversare Lamborghini aruncam o privire modelului Miura – primul supercar din lume.

sd

 Pentru cei care nu stiu ,Lamborghini Miura este masina care a stabilit modelul de supercar pentru generatiile viitoare. In zilele noastre sunt multe supemasini de vanzare -Ferrari 458 , McLaren 12C , Gallardo Lambo si asa mai departe . Dar, inainte ca Miura sa apara in 1966, masinile mid-engine nu existau . Numai masini de curse , cum ar fi Ford GT40 a motorului de stat intre axele fata si spate . Dar acest uimitor Lamborghini a fost diferit , creatorii sai au decis sa puna motorul in mijloc , si astfel asa cum o stim astazi, sa nascut Miura a fost primul supercar din lume .

fe

Forma ei îți taie răsuflarea . Spre deosebire de modelele Lamborghini moderne , liniile sunt netede , iar masina este destul declasica intr-un anumit fel, dar chiar și astăzi Miura arata incredibil de modern.

dffProbabil, va suna destul de ciudat , dar Muira are un fel de fata foarte draguta . Te uiti la farurile cu acele gene negre, si marginile moi ale compartimentelor rotilor din fata si e ca si cum te-ai uita la un catelus mic , care stie ca a facut ceva gresit, dar face tot posibilul pentru a incerca sa arate nevinovat .

unnamed 

Este o masina mica si joasa deasemenea. Te ghemui jos langa ea si presupunand caesti de dimensiuni medii tot vei fi mai inalt . In ceea ce priveste lungimea nu este, probabil, mult mai mare decat actuala generatie Mazda MX-5, dar e al naibii de mare. Faptul ca caroseria este un pic mai mare decat sasiul exagereaza latimea, dar cat de tipic italian este asta? Marcello Gandini de la Bertone a fost ales pentru a proiecta masina si corpul cu care a venit cu a fost putin prea larg, dar, mai degraba decat sa il faca din nou, ei au decis sa ramana asa.

et

Unul dintre elementele de design care imi plac cel mai mult la Miura, altele decat forma uimitoare sunt usile. In forma de coarne de taur deliberat, si pline de gratie manerele usilor cromate sunt ascunse . Un alt lucru foarte cool este aportul de spatiu mic intre rotile din spate - nu e masiv si aratos ca un aport Aventador, dar subtil si cool.

  

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto