09.29.2020 8:21

Despre colantarea auto

Pentru ca rezultatul final sa fie intradevar o “alta masina”, un unicat care sa intoarca privirile, colantarea se face cu demontarea componentelor, cum ar fi: bari, oglinzi, clante, faruri-stopuri, bandourile si chederele geamurilor laterale si chiar si barile longitudinale ale SUV-urilor si Break-urilor.

 

car3

 
In felul acesta nu va fi vizibila culoarea initiala pe la margini si muchii nici peste doi-trei ani, cand foliile se pot contracta din cauza razelor UV chiar si un sfert sau jumatate de milimetru. Intradevar din cauza demontari si remontarii componentelor timpul de executie poate creste considerabil, dar privirea satisfacuta a clientilor merita acest efort.

Utilizam folii premium. Foliile folosite in atelierul nostru sunt produse in Belgia de liderul industriei, Grafityp. Folii mate, folii lucioase in diferite culori, folii carbon in diferite variante, folii cameleon in diferite nuante, folii imitatie de piele in diferite modele, tot ce doriti.  Foliile Grafiwrap sunt proiectate pentru colantarea completa a masinilor.

Evitam sa folosim foliile monomerice sau polimerice calandrate (folii destinate altor utilizari decat auto – calitativ inferioare). Aplicam folii cast (turnate) care sunt mult mai stabile la caluda solara si folii wrap, care sunt create special pentru colantare auto.

 

mercedes-big

De ce avem nevoie de o folie speciala pentru colantare auto?

- pentru ca masinile au forme foarte complexe (concave si convexe) unde foliile calandrate (cele utilizate in industria publicitara) la caldura se dezlipesc si la frig crapa
- pentru ca masinile sunt expuse la condirii meteo extreme: vara la soare se incing la 80-90 garde Celsius si iarna la temperaturi scazute folia este expusa imbatranirii premature
- pentru a face fata spalarii cu jet la presiune
- pentru a rezista la spuma activa
- pentru a nu se contracta la efectul razelor UV (cu cat folia este de calitate inferioara cu atat se contracta in timp mai mult) – caz in care apare la vedere vopseaua originala.
- pentru a-si mentine mult timp culoarea originala
- pentru ca doar foliile destinate colantarii complete a masinilor se fabrica in latime de 1,52 m tocmai pentru ca toate elementele masinii sa fie infoliate dintr-o singura bucata. Cu siguranta nu doriti sa vedeti sa vedeti o capota de Mercedes CLS cu folie aplicata din bucati.

Vreti sa transformati masina personala intruna deosebita?
Acuma e momentul!

Vizitati atelierul Mastefol si alegeti modelul! 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto