08.26.2019 1:10

Cumparatorul de piese auto on-line

Care e portretul cumparatorului on-line de piese auto

  • 92% dintre cumparatorii de piese auto fac achizitii online

 

  • 76% dintre cumparatorii online returneaza personal la service piesele cumparate online

 

  • 40% din totalul cumparatorilor online de piese auto sunt femei

 

  • Clientii dedicati sunt dispusi sa astepte pâna la 8 zile pentru a intra în posesia comenzii online

 
ComScore, Inc. (NASDAQ: SCOR), lider în cercetarea mediului digital, si UPS (NYSE: UPS) fac publice rezultatele studiului „What’s Driving the Automotive Parts Online Shopper”, privind comportamentul cumparatorilor online de piese si accesorii auto.

Analiza evidentiaza aspecte din experienta de shopping pe care si-o doresc consumatorii, în contextul orientarii acestora spre e-commerce, precum si factorii care îi determina sa faca mai multe achizitii online în defavoarea shopping-ului traditional sau motivarea alegerii acestora de a ridica produsele comandate din magazine, în loc de livrarea la propria locuinta.

Piata de produse auto aftermarket se afla, astfel, într-un punct de cotitura în ceea ce priveste interactiunea dintre retaileri si clienti, potrivit studiului „What’s Driving the Automotive Parts Online Shopper”.  Desi cândva aceasta nisa a pietei auto era un refugiu pentru brandurile ce se bazeaza pe loialitatea clientilor, accesul la informatii si la alternative de shopping a schimbat semnificativ comportamentul consumatorului.

„Am identificat 5 caracteristici de baza care îi definesc pe cumparatorii de piese auto online. Întelegerea asteptarilor si a comportamentului acestora îi va ajuta pe retailerii de piese auto de tip aftermarket sa contureze o experienta mai profitabila si pozitiva pentru client”, declara Brian Littlefield, Director de Marketing Automotive în cadrul UPS.

„Este esential sa ridicam standardele industriei si sa le oferim cumparatorilor de piese aftermarket o experienta mai buna. Multi retaileri întrunesc aceste criterii si beneficiaza de pe urma lor, însa e nevoie ca restul jucatorilor din industrie sa faca progrese în aceasta directie. În cazul lor, procesul trebuie sa înceapa prin în?elegerea obiceiurilor consumatorului.”

Cinci caracteristici definitorii ale cumparatorilor online:

  • Sunt doua tipuri distincte de cumparatori: cei care înlocuiesc si cei care îmbunatatesc. Primul tip de client este orientat spre detalii si, în majoritatea situatiilor, stie cu exactitate de ce piesa are nevoie. Cei ce doresc sa aduca un upgrade au sanse mai mari sa fie power-shopperi (nu aloca mult timp pentru a face cumparaturi) si fac în mod normal minimum 9 achizitii online într-un interval de trei luni;
  • Cumparatorii decisi returneaza rar produsele, însa atunci când o fac, 76% dintre acestia prefera sa lase produsele achizitionate online într-un service fizic;
  • Clientii dedicati sunt cei dispusi sa astepte pâna la 8 zile pentru a intra în posesia comenzii online;
  • Cumparatorii de piese auto sunt activi, 92% dintre acestia alegând sa comande în urma unor comparatii online. De asemenea, 75% parasesc un magazin online pentru a cauta oferte mai bune pe alte site-uri. De cele mai multe ori, sunt interesati de pret, disponibilitatea produselor, detalii tehnice, reputatia brandului si de diversitatea produselor;
  • Baza de clienti se remarca prin diversitate, astfel ca 40% dintre clienti sunt de sex feminin; 28% fac parte din generatia Millennials, în timp ce 38% din generatiile X si Y, iar 34% sunt baby boomers.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 500 de cumparatori de piese si accesorii auto aftermarket din SUA, în 2014.

Pentru mai multe informatii, accesati studiul integral What’s Driving the Automotive Parts Online Shopper.

Livrare

Despre comScore

comScrore, Inc. (NASDAQ: SCOR) este lider global în cercetarea si analiza mediului digital, oferind o privire de ansamblu asupra comportamentului consumatorilor de Internet, mobil si TV, oferindu-le astfel clientilor cadrul pentru maximizarea investitiilor din mediul digital. Pentru mai multe informatii, accesati www.comscore.com.

Despre UPS

UPS (NYSE: UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gama larga de solutii, pentru transportul de colete mici si marfuri cargo; facilitarea comertului exterior si folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficienta a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, UPS deserveste peste 220 de tari si teritorii din întreaga lume.

Mai multe informatii despre UPS puteti gasi online la adresa www.ups.com si pe blogul companiei la adresa blog.ups.com. Pentru a afla stiri si informatii direct de la companie, accesati pressroom.ups.com/RSS. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto