12.06.2021 12:12

Cererea pentru eliberarea unui nou permis de conducere poate fi trimisa prin e-mail

Solicitarea pentru eliberarea unui nou permis de conducere poate fi trimisa prin intermediul postei electronice, potrivit unui proiect de ordin al ministrului Afacerilor Interne, relateaza mediafax.ro.

„Pentru permisele de conducere emise dupa data de 01.01.2009, cererea pentru eliberarea unui duplicat poate fi adresata si prin corespondenţa, pe adresa serviciului public comunitar care a emis permisul de conducere anterior”, se arata in documentul aflat in dezbatere publica pe site-ul MAI.

Odata cu solicitarea trebuie trimise si documentele scanate, tot prin e-mail.

Documente necesare

  • Cererea pentru eliberarea permisului de conducere sau a duplicatului;
  • Actul de identitate al titularului, in original si copie;
  • Procura speciala si actul de identitate al persoanei imputernicite;
  • Dovada platii taxelor si tarifelor aferente eliberarii permisului de conducere;
  • Documentul din care rezulta ca persoana care solicita este apt din punct de vedere medical sa conduca autovehicule din categoria pentru care solicita eliberarea permisului de conducere;
  • Declaratie pe propria raspundere a titularului din care rezulta, dupa caz, pierderea ori furtul permisului, la care se adauga doua fotografii ale titularului.

 

In cazul in care cererea a fost transmisa prin posta electronica, pentru ridicarea permisului de conducere titularul depune la serviciul public comunitar, in original, documentele ale caror copii au fost transmise pe email.

Ordinul intra in vigoare odata cu HG pentru modificarea si completarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţa a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto