- Auto Business – Informatia auto de care ai nevoie! - http://www.auto-business.ro -

Cât valorează cele mai puternice mărci auto din lume

Posted By Roxana Andreica On 8 octombrie 2012 @ 9:01 In Articole | No Comments

Compania de consultanţă Interbrand a dat publicităţii o nouă ediţie a raportului anual „Best Global Brands” în care sunt evidenţiate cele mai valoroase 100 de mărci din lume. În acest an, nu mai puţin de 13 mărci din clasament sunt aferente unor producători auto, iar liderul absolut al segmentului este Toyota, care a atins o valoare 30,2 miliarde de dolari, în creştere cu 9% faţă de anul anterior.

Aflată doar pe poziţia a 10-a în clasamentul general, după mărci precum Coca-Cola, Apple, IBM, Google sau Microsoft, Toyota beneficiază de revenirea încrederii clienţilor după episodul rechemărilor masive de vehicule din anii trecuţi. Graţie gamei hibride Prius, care a atras un nou tip de clienţi şi a fost avantajată de reducerile de taxe şi bonusuri oferite de guvernele preocupate de problematica mediului, marca japoneză a reuşit să revină în atenţie. O gamă de nouă de produse care se adresează unui public mai tânăr şi o comunicare intensă cu potenţialii clienţi au dus Toyota la o valoare de 30,28 miliarde de dolari.

Citeşte articolul integral pe capital.ro [1] 


Article printed from Auto Business – Informatia auto de care ai nevoie!: http://www.auto-business.ro

URL to article: http://www.auto-business.ro/articole/cat-valoreaza-cele-mai-puternice-marci-auto-din-lume.html

URLs in this post:

[1] Citeşte articolul integral pe capital.ro: http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/sambata-cat-valoreaza-cele-mai-puternice-marci-auto-din-lume-172554.html

Copyright © 2012 Autobusiness. All rights reserved.