11.23.2019 0:10

Cât valorează cele mai puternice mărci auto din lume

Compania de consultanţă Interbrand a dat publicităţii o nouă ediţie a raportului anual „Best Global Brands” în care sunt evidenţiate cele mai valoroase 100 de mărci din lume. În acest an, nu mai puţin de 13 mărci din clasament sunt aferente unor producători auto, iar liderul absolut al segmentului este Toyota, care a atins o valoare 30,2 miliarde de dolari, în creştere cu 9% faţă de anul anterior.

Aflată doar pe poziţia a 10-a în clasamentul general, după mărci precum Coca-Cola, Apple, IBM, Google sau Microsoft, Toyota beneficiază de revenirea încrederii clienţilor după episodul rechemărilor masive de vehicule din anii trecuţi. Graţie gamei hibride Prius, care a atras un nou tip de clienţi şi a fost avantajată de reducerile de taxe şi bonusuri oferite de guvernele preocupate de problematica mediului, marca japoneză a reuşit să revină în atenţie. O gamă de nouă de produse care se adresează unui public mai tânăr şi o comunicare intensă cu potenţialii clienţi au dus Toyota la o valoare de 30,28 miliarde de dolari.

Citeşte articolul integral pe capital.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto