11.15.2019 7:12

Acesta este noul Audi S3

Inginerii din Ingolstadt tocmai s-au splălat pe mâini (sau, mai degrabă, și-au scos mănuşile chirurgicale de pe mâini) şi au dezvelit cea mai proaspătă doză de energie compactă. Acesta este noul S3.

Ca să luăm lucrurile prioritar, vom aminti în primul rând de sursa puterii, motorul 2.0 TFSI – aşteptăm în rubrica de comentarii impresii despre modul cum arată maşina. Cei de la Audi spun că, în comparație cu motorul generației anterioare S3, singurul lucru în comun a rămas cilindreea, restul fiind refăcut de la zero. Din aceiaşi 1.984 cmc ai motorului în patru cilindri sunt obținuți acum 380 Nm (pe o plajă de turații cuprinsă între 1.800 și 5.500 rpm) şi 300 CP.

În cifre de performanțe înseamnă 0-100 în 5,1 secunde (5,4 cu transmisie manuală) şi o viteză limitată electronic la 250 km/h. Oficialii Audi S3 declară, că la capitolul consum, cu transmisia manuală S tronic consumă 6,9 litri la sute de kilometri, în timp ce cu cea automată vei avea un consum mixt de 7,0 l/100 km, iar emisiile de carbon se încadrează în jurul valorilor de 159-162 g/km CO2.

Citeşte articolul integral pe topgear.ro

Audi S3 – un hot hatch de 40.000 Euro

Audi va prezenta la Paris, alaturi de versiunea sportback a noului A3, si versiunea cu trei usi “dopata”, S3, echipata cu un nou motor de doi litri supraalimentat.

Propulsat de un nou TFSI de doi litri si 300 CP, S3-ul este capabil sa atinga 100 km/h în numai 5,1 secunde (5,4 secunde pentru cutia manuala). Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, iar consumul mediu declarat se cifreaza la 6,9 litri/100 km (7,0 pentru cutia manuala).

Motorul nu este singura caracteristica speciala a noului hot-hatch Audi. S3 foloseste un set de jante de 18 inch, discuri ventilate pe fata si un sistem de suspensie special creat.

Directia este progresiva si poate fi dotata cu sistemele “Audi active lane assist” care ajuta la mentinerea directiei si cu sistemul de  asitenta la parcare.

Din punct de vedere al designului, Audi S3 se remarca prin blocurile optice cu Xenon si LED-uri si prin grila frontala cu elemente din aluminiu.

Citeste articolul integral pe Money.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto