11.13.2019 15:45

A treia generaţie Santa Fe ţinteşte «zona business» a pieţei

Hyundai nu conteneşte să surprindă. Fiecare nou model destinat pieţei europe­ne este privit acum de constructorii locali ca un etalon, iar noul Santa Fe nu face excepţie.

Cu mai bine de zece ani în urmă, achiziţionarea unui Hyundai de către un european oferea colegilor sau prietenilor motivul perfect pentru glume mai mult sau mai puţin sărate. La fel se întâmpla şi în rândul producătorilor auto locali, care priveau noul-venit cu îngăduinţa rezervată de un orăşean înstărit rudelor sărace sosite din provincie. Speculând la maximum lipsa de reacţie a concurenţilor, coreenii au reuşit să urce rapid atât în clasamentul vânzărilor şi al cotelor de piaţă, cât şi în ochii cumpărătorilor, mulţi dintre ei „furaţi“ chiar de la rivalii care, de la un an la altul, s-au arătat mai întâi uimiţi, apoi precauţi, sfârşind, în ultimii doi-trei ani, ca victime ale expansiunii Hyundai. În cifre, lecţia de business predată de coreeni europenilor arată cam aşa: 398.720 de vehicule vândute anul trecut în Europa, în creştere de la 246.942 în 2001, o cotă de piaţă de 3,4%, mai mare decât cea a unor producători consacraţi precum Skoda, SEAT sau Volvo, şi locuri fruntaşe la testele de siguranţă şi fiabilitate.

Citeşte articolul integral pe capital.ro 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto