12.13.2019 23:40

360° Quality Tests

Compania Goodyear lanseaza programul 360° Quality Tests pentru o mai buna informare a clientilor cu privire la beneficiile pe care le ofera produsele sale

Aceasta initiativa a Goodyear are menirea de a livra mai multa informatie despre produsele sale decât cea livrata prin intermediul noii etichete UE pentru anvelope.

Goodyear a introdus un nou program special proiectat pentru a oferi un sprijin mai bun consumatorilor atunci când decid ce anvelopa sa cumpere. Noul program 360° Quality Tests este menit sa informeze clientii asupra beneficiilor noii etichete UE pentru anvelope, dar si a celor peste 50 de criterii nelistate pe aceasta eticheta dar folosite de eticheta în procesul de evaluare a calitatii produselor pe care le livreaza pe piata.

Goodyear a sprijinit si continua sa sprijine în mod direct si deschis noua schema de etichetare UE pentru anvelope, si a face pasi majori în vederea crearii de noi oportunitati si mijloace prin care consumatorii sa înteleaga cât mai bine un produs care s-a aflat pâna acum într-un con de umbra, în afara spectrului lor de interes”, a spus Hugues Despres, Brand Director la Goodyear EMEA. “Sunt deplin încrezator ca fiecare client va gasi noua eticheta UE pentru anvelope deopotriva utila si informativa si va considera ca aceasta este un pas important în directia corecta. Dar noi, cei de la Goodyear, dorim sa mergem chiar mai departe. Credem ca aceasta eticheta nu ofera o privire pe deplin echilibrata asupra performantei pe care produsele noastre o livreaza si ca, prin centrarea doar pe cele trei criterii furnizate de eticheta, nu dam toate informatiile de care consumatorii au nevoie pentru a putea duce la bun sfârsit procesul lor de achizitie. Noul program 360° Quality Tests este raspunsul nostru la aceasta nevoie.”

Informatiile pe care le vom livra catre consumatori prin programul 360° Quality Tests vor include informatiile livrate prin intermediul noii etichete UE pentru anvelope, precum si informatiile oferite prin cele 15 criterii cheie de performanta testate de majoritatea revistelor de specialitate din Europa, incluzând aici manevrabilitatea pe carosabil umed, manevrabilitatea pe carosabil uscat, frânarea pe carosabil uscat, aderenta în viraje, durabilitatea, nivelul zgomotului resimtit în interiorul masinii si rezistenta la acvaplanare, dar si informatiile livrate prin testarea produselor Goodyear din perspectiva a peste 50 de criterii de performanta.

Noul program tinteste sa ofere o imagine echilibrata a anvelopei, luând în calcul trei surse cheie de informare,” a spus Despres. “La Goodyear, am luat în considerare, cu toata seriozitatea, ca atribute cheie ale performantei, aspecte precum tractiunea, stabilitatea la viteze mari, kilometrajul, rezistenta la acvaplanare în curbe si linie dreapta si alte criterii, ce se nasc permanent din angajamentul nostru de a livra un produs de înalta calitate, sigur pentru trafic si prietenos cu mediul înconjurator. Programul se asigura de asemenea ca fiecare client este bine informat când vine vorba de beneficiile pe care le livram prin produsele noastre. De exemplu, anvelopele de iarna, în cazul carora gradele de pe noua eticheta UE pentru anvelope nu sunt întotdeauna relevante, adauga factori specifici pentru evaluarea performantei lor precum frânarea pe gheata, tractiunea pe gheata, manevrabilitatea pe zapada s.a. “.

Despre Goodyear

Goodyear este una din cele mai mari companii producatoare de anvelope din lume. Are proximativ 69.000 de angajati si îsi fabrica produsele în 52 de unitati de productie în 22 de tari peste tot în lume. Cele doua centre pentru inovare pe care le detine în Akron, Ohio si Colmar-Berg, Luxemburg se lupta sa dezvolte servicii si produse de ultima generatie care stabilesc noi standarde tehnologice si de performanta în industrie. Înfiintata în 1898, Goodyear a stabilit, prin inovatiile sale, standarde în industria automotive pentru mai bine de 100 de ani. 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter-ul AutoBusiness iti aduce:

  • Cele mai noi stiri din domeniul auto
  • Cele mai bune oferte
  • Cele mai interesante evenimente auto